Ett sista inlägg.

För ett och ett halvt år sedan började den här resan. En resa som är både avslutad och bara påbörjad. Att skriva den här novellen, att bearbeta den, att diskutera den och att sedan få se den tryckas och hålla i den, det är en känsla som inte går att beskriva i ord. Att ha skrivit i flera år och sedan få uppleva den dagen då man kan kalla sig författare ”på riktig”.
Kvällen då vi släppte boken, våran releasefest, blev bättre än vad jag någonsin kunde tänka mig. Det kom mycket folk, vi presenterade våran bok och jag fick läsa ett utkast ur del två i min historia.
Vi har fått sådant otroligt stöd och hjälp från Knivsta bibliotek, tack till er! Tack till alla som har orkat lyssna när jag har babblat på om idéer till historien, när jag har läst stycken ur den och när jag har pratat om mina karaktärer. Och tack till alla som har hjälp mig, som har uppmuntrat mig att fortsätta skriva och som har fått mig att aldrig ge upp. Tack!
Detta har varit en resa som slutar här, men som alla vet kommer det en ny början efter varje slut.
Gott nytt år allihopa och tack för allt!

/Vänliga hälsningar TheWriter, Sandra.

Lämna en kommentar

Filed under TheWriter

Kommentera

